Αγαπητοί συνεργάτες ,
μέσα στις επόμενες ημέρες πρόκειται να ανοίξει ο 4ος κύκλος του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές», που θα επιτρέπει την επιδότηση μέσω «voucher» μέρους του κόστους αγοράς και διασύνδεσης των POS.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Σας αναφέρω ένα πραγματικό γεγονός που έγινε σε πελάτη – επιχείρηση του γραφείου μας κ καταδεικνύει περίτρανα πως … «η μια πλευρά του ποταμού δεν γεφυρώνει με την άλλη»
Ήρθε το mail από την ΑΑΔΕ σε επιχείρηση πελάτη μας , ενημερώθηκε ο επιχειρηματίας και με την σειρά του κάλεσε τον τεχνικό του για να προχωρήσει στην πολυπόθητη διασύνδεση. Ο τεχνικός τον ενημέρωσε πως λόγω ότι εκδίδει τιμολόγια από ERP, τότε στην περίπτωση που κάποιος πελάτης που έλαβε Τιμολόγιο (Β2Β συναλλαγή) θελήσει να εξοφλήσει το Τιμολόγιο με κάρτα (POS), δεν θα έχει την δυνατότητα, λόγω ότι το POS θα είναι “κλειδωμένο” ως προς την πληκτρολόγηση του αντιτίμου.
Επειδή με προβλημάτισε σφόδρα η απάντησή του, κάλεσα την ΑΑΔΕ στο τηλέφωνο 2104802648 (όπως αναγράφεται στην Α.1157/23) και με ενημέρωσαν ότι γνωρίζουν το πρόβλημα και ότι επίκειται να εκδοθεί νέα απόφαση τις προσεχείς ημέρες για να διευκρινίζει αυτό το πρόβλημα.
Συνεπώς, τι κάνουμε? Διασυνδέουμε ή περιμένουμε? Εαν διασυνδέουμε ΦΤΜ-POS, προβλέπεται η έκδοση τιμολογίου και η εξόφλησή του με κάρτα (POS) ή όχι?
Να χρησιμοποιήσω την έκφραση του…μηχανοδηγού ή θα παρεξηγηθώ ? : Πάμε και όπου πάει… “