Θάνος / Ζαχαρούλα Κουκουλίτσιου & Συνεργάτες Ι.Κ.Ε.

 

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ : Από 1η.11 έως 30.11.2022 η απογραφική διαδικασία

26 Σεπτεμβρίου, 2022by Θάνος Ι. Κουκουλίτσιος0

Αγαπητοί συνεργάτες ,

Από την 1η Νοεμβρίου μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2022 , θα πραγματοποιηθεί η απογραφική διαδικασία (από εμάς τους φοροτεχνικούς – λογιστές )της ψηφιακής οργάνωσης του χρόνου εργασίας, από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες της χώρας (που εντάσσονται στην δεύτερη φάση εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας) και για το σύνολο των εργαζομένων τους, με σύμβαση ή σχέση εξαρτημένης εργασίας, συμπεριλαμβανομένου του δανειζόμενου προσωπικού.

Μετά την ολοκλήρωση της απογραφικής διαδικασίας του ωραρίου απασχόλησης, στο Π.Σ. Εργάνη θα εμφανίζεται το προγραμματισμένο ωράριο απασχόλησης ανά εργαζόμενο, παράρτημα ή επιχείρηση σε ψηφιακή μορφή ημερολογίου.

Ο μηχανισμός οργάνωσης του χρόνου εργασίας στο Π.Σ. Εργάνη παρακολουθεί τον προγραμματισμό του ωραρίου, τις δηλωθείσες υπερωρίες και τη χορήγηση αδειών, σε ενιαία, δομημένη μορφή με δυνατότητα επεξεργασίας και προβολής του προγραμματισμένου ωραρίου απασχόλησης ανά ημέρα, σε ψηφιακή μορφή ημερολογίου. Το ψηφιακό ημερολόγιο θα είναι άμεσα διαθέσιμο και στον εργαζόμενο μέσα από την εφαρμογή myErganimobileapp, καθώς και μέσα από το myErganiwebportal για την ενημέρωση των εργαζόμενων (https://myErgani.gov.gr).

Δηλαδή ,

Κατά την προσέλευση / αποχώρηση στην εργασία ο εργαζόμενος θα «χτυπά» την κάρτα δηλώνοντας την έναρξη / λήξη του ωραρίου.

Η κάρτα μπορεί να είναι είτε σε φυσική μορφή, όπως οι κάρτες που χρησιμοποιούν σήμερα πολλές επιχειρήσεις για την καταγραφή των ωρών εργασίας ή ψηφιακή εφαρμογή (application) στο κινητό τηλέφωνο του εργαζόμενου που θα παράγει έναν κωδικό QR code τον οποίο θα «σκανάρει» η αντίστοιχη ψηφιακή εφαρμογή της επιχείρησης.

Πρόκειται ακριβώς για την διαδικασία που εφαρμόστηκε για το «σκανάρισμα» των πιστοποιητικών νόσησης, εμβολιασμού κλπ. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν συστήματα ωρομέτρησης θα διαβιβάζουν μαζικά στο ΕΡΓΑΝΗ II τις πληροφορίες έναρξης – λήξης για κάθε εργαζόμενο. Για τις υπόλοιπες η πληροφορία θα διαβιβάζεται αυτόματα μέσω του application.

Ο προγραμματισμός της εργασίας και οι πληροφορίες για τις πραγματικές ώρες έναρξης – λήξης της εργασίας θα εισάγονται ψηφιακά πλέον στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ II και θα είναι διαθέσιμες στους εργαζόμενους μέσω της εφαρμογής myErgani mobile app, καθώς και μέσα από το myErgani web portal (https://myErgani.gov.gr).

Με αυτόν τον τρόπο,

Ο ελεγκτής θα γνωρίζει πριν επισκεφθεί έναν χώρο εργασίας ποιοι εργαζόμενοι πρέπει να βρίσκονται εκεί.

Εργαζόμενοι που βρίσκονται στο χώρο εργασίας ενώ έχει γνωστοποιηθεί η αποχώρησή τους ή δεν έχει δηλωθεί η έλευσή τους θα εντοπίζονται άμεσα και εύκολα από τους ελεγκτές. Έτσι θα αντιμετωπιστεί π.χ. το φαινόμενο ένας εργαζόμενος να έχει δηλωθεί για 4ωρο ενώ δουλεύει 8ωρο.

 Το μέτρο είναι προς την σωστή κατεύθυνση,… αλλά

Δυστυχώς ,

Θα έχουμε μεγάλα προβλήματα και τα προβλήματα θα έλθουν «επάνω» στον λογιστή και στον επιχειρηματία …, ειδικά σε επιχ/σεις με «διακεκομμένα ωράρια εργασίας» , ωράρια δηλαδή περιορισμένου χρόνου ( πχ 4ωρα) ή και περιορισμένων ημερών εργασίας..

Υπάρχουν πολλά θέματα για να εφαρμοστεί σωστά.
1. Νομίζει ο εργαζόμενος ότι χτύπησε την κάρτα αλλά δεν την χτύπησε.

2.Συνοδος σε σχολικό λεωφορείο που θα ξεκινήσει στις 7 το πρωί έχει αρρωστήσει κ ο αντικαταστατής του δεν έχει δηλωθεί στο Εργάνη για το έκτακτο αυτό δρομολόγιο , θα χτυπήσει την ψηφιακή κάρτα του ? και αν την χτυπήσει τι είναι , υπερεργασία ? υπερωρία ? παράβαση γιατί δεν υπάρχει στο πίνακα προσωπικού?

3.εργαζομενος σε εταιρεία φύλαξης που θα αντικατασταθεί σε βραδινή βάρδια , έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα..

4.εργαζομενος σε εταιρεία φύλαξης που ξεκίνα από το σπίτι του για να «φυλάξει» 20 χλμ στην βιομηχανική περιοχή σε ένα εργοστάσιο , θα έχει «σήμα» στο κινητό του εκεί να χτυπήσει την κάρτα …?
5. Ξέχασε/έχασε ο εργαζόμενος την κάρτα.
6. Συμφωνεί με τον εργοδότη να εργαστεί έκτακτα τηλεργασία για μια ημέρα.
7. Ταμίας μαγαζιού που είναι ανοικτό μόνο 8 ώρες πχ.9-5, θα πρέπει να σταματήσει 30 λεπτά νωρίτερα για να κλείσει ταμείο? Δηλαδή το κατάστημα θα είναι ανοικτό μόνο 7,5 ώρες?
8. Υπεύθυνος μαγαζιού, μόνο για να σιγουρευτεί ότι όλα θα είναι εντάξει κλείνοντας, μπορεί εύκολα να αργήσει 30 λεπτά..αυτό θα είναι υπερωρία?
9.Λογιστές . Για να δηλωθούν Κ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ  όλα αυτά κλπ δεν θα πρέπει να εργαστούν παραπάνω??

Μπορώ να συνεχίσω με πολλά προβλήματα που βλέπω στην πρακτική εφαρμογή του…

Θάνος Ι. Κουκουλίτσιος

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΘΑΝΟΣ / ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΤΣΙΟΥ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣΕπικοινωνία
υποστήριξη καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας
(09:00 μέχρι και αργά το βράδυ).
Πού θα μας βρείτεΔιεύθυνση
Παπαναστασίου & Κύπρου ( κτήριο πλατεία)
4ος όροφος, γραφείο Δ1
ΘΑΝΟΣ / ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΤΣΙΟΥ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣSocial links
ΘΑΝΟΣ / ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΤΣΙΟΥ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣΕπικοινωνία
υποστήριξη καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας
(09:00 μέχρι και αργά το βράδυ).
(+30) - 694 4748793
(+30) - 694 8380239
Πού θα μας βρείτεΔιεύθυνση
Παπαναστασίου & Κύπρου (Κτήριο Πλατεία)
GET IN TOUCHΚοινωνικοί σύνδεσμοι
Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail.

Copyright by ΘΑΝΟΣ / ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΤΣΙΟΥ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ. Created by Pasteque.

Copyright by ΘΑΝΟΣ Ι.ΚΟΥΚΟΥΛΙΤΣΙΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ. All rights reserved.